Jedan, dva, tri, četiri, pet, šest, sedam, osam.
Prema istraživanjima časopisa Forbs, ovde ste izgubili GenZ osobu.
Devet, deset, jedanaest, dvanaest.
A ovde ste izgubili milenijalca.
Postoje, naravno i suprotne tvrdnje. Kako nam pažnja kratko traje kada se serije bindžuju više nego ikad? Tako što na telefonu proveravamo IMDb da vidimo odakle znamo ovog glumca.
Kako nemamo koncentracije kad gledamo filmove koji traju duže nego ikad? Tako što prekinemo Netflix samo da skuvamo kafu, ili samo da iskokamo kokice, ili da vidimo šta ima na Tviteru.
Kako kada su TikTok i Instagram produžili trajanje svojih videa? Jesu, ali i dalje je bitno da vam pažnja bude privučena posle jedan, dva, tri, četiri... ma, jasno vam je već sad.
Dakle, šta ljudi na internetu žele? Video sadržaj.
Kakav sadržaj žele? Zabavan i jednostavan. Onaj koji kasnije završi u nekom grupnom četu. Takav sadržaj.
Šta to znači – u praksi?
To naravno ne znači da je samo potrebno snimiti kratak video, upload-ovati ga na bilo koju platformu i čekati viralnost. Naprotiv.
To znači – pre svega – biti koncizan u storitelingu. To znači unapred promisliti o scenariju za svaki Reels, nevezano za njegovo trajanje.
To znači da svaki YT shorts, čak i kada isti predstavlja cut nekog dužeg materijala, mora da ima početak, sredinu i kraj.
Bez obzira da li je u pitanju nova kampanja, predstavljanje kolekcije, always on sadržaj ili tizer materijal za novu epizodu serije, svaki video mora biti zaokružen adekvatnim kopijem i relevantnim heštegovima.
Odnosno, školski: Uvod, razrada, zaključak. Upload.